terug <

tickets & contact


veelgestelde vragen


Coronavirus

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een voorstelling in de periode 12 maart t/m 31 mei?
Vanaf half mei informeren we onze bezoekers over de ticketregeling. Allereerst informeren we de bezoekers van voorstellingen die definitief geannuleerd zijn in deze periode. Zij ontvangen een mail met daarin een aantal keuzemogelijkheden, waarin we de regeling volgen van de actie ‘Bewaar je ticket, geniet later’. Onze programmeur werkt hard om de meeste voorstellingen te verplaatsen naar een latere datum. Bezoekers van deze voorstellingen ontvangen pas later een keuzemogelijkheid.

Wanneer hoor ik meer over de ticketregeling voor de verplaatste voorstellingen?
Het is nog niet mogelijk om je te informeren welke voorstellingen exact verplaatst kunnen worden. Onze programmeur is daar volop mee bezig. De verplaatsingen hangen samen met de mogelijkheden van de theatergezelschappen zelf, andere theaters waar zij eveneens in de agenda staan en van de maatregelen van de overheid waar we aan dienen te voldoen. Zodra we hierover zekerheid hebben, informeren we je via het e-mailadres waarmee je jouw tickets hebt besteld. We vragen je nog even geduld.

Wat zijn de keuzemogelijkheden voor mijn ticket?
We bieden je drie keuzemogelijkheden aan:

  • Je kunt jouw ticket(s) inwisselen voor een voucher, waarmee je later een mooie, nieuwe voorstelling kunt boeken. Hiermee help je de hele theatersector, zowel de gezelschappen, de producenten als de theaters, en kan er weer gewerkt worden aan nieuwe voorstellingen in de toekomst. De voucher is een jaar geldig.
  • Je kunt er voor kiezen de waarde van jouw ticket(s) te doneren aan het theatergezelschap. We zorgen er voor dat jouw donatie op de juiste plek terecht komt.
  • Je kunt er voor kiezen dat wij de kosten van jouw ticket(s) aan u retourneren.

Kan ik ook aan het theater doneren?
Draag je ons theater een warm hart toe? En wil je meer bijdragen? Met jouw donatiebijdrage help je ons theater, zodat we cultureel aanbod kunnen (blijven) aanbieden. Dit kan via onze website.

Wanneer start de kaartverkoop voor het nieuwe seizoen?
Het is nog niet duidelijk wanneer we de kaartverkoop voor het nieuwe seizoen kunnen starten. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Dan kan je je abonneren op onze e-mailnieuwsbrief.

Wat gebeurt er met mijn tickets voor een voorstelling na 1 juni?
Ook sommige voorstellingen na 1 juni zijn inmiddels afgelast. Als op onze website bij de voorstelling ‘afgelast’ staat, ontvang je ook een e-mail van ons. Hierbij geldt ook dat we dit doen op volgorde van voorstellingen, te beginnen op 12 maart.

Weer open

Het theater gaat weer open! Welke maatregelen treft Theater Kikker om de gezondheid en veiligheid van bezoekers te waarborgen?
Theater Kikker heeft een aantal maatregelen getroffen en aanpassingen aan de ruimtes in het theater gedaan, waardoor we bezoekers op een leuke en veilige manier kunnen ontvangen. We hebben de capaciteit van onze zalen verlaagd en een looproute uitgezet waardoor bezoekers de nieuwe ingang van de zaal kunnen vinden en anderhalve meter afstand kunnen houden. We sturen iedere bezoeker voorafgaand aan de voorstelling een servicemail met daarin de belangrijkste aandachtspunten. Op onze website vind je een volledig overzicht van onze richtlijnen.  Heb je vragen over ons beleid? Mail dan naar info@theaterkikker.nl.

Hoe zit het met de luchtcirculatie in Theater Kikker?
De ventilatie in Theater Kikker blaast frisse lucht van buiten naar binnen. Gebruikte lucht van binnen wordt naar buiten afgevoerd. De binnenlucht wordt dus niet continu in het gebouw gecirculeerd. Uit een test is gebleken dat de luchtkwaliteit meer dan voldoende is voor de capaciteit die we nu in onze Grote Zaal aanhouden.

Ik kom met drie personen of meer naar een voorstelling. Kunnen we naast elkaar zitten?
Het zaalplan van Theater Kikker is zo opgesteld dat we de zaal optimaal kunnen benutten en zo veel mogelijk bezoekers kunnen ontvangen. Je vindt in onze zaal een- en tweezitplaatsen. We kunnen de indeling van de zaal niet veranderen, omdat dit invloed zal hebben op de capaciteit van de zaal. Daarom is het niet mogelijk om met drie personen of meer naast elkaar te zitten. Bij jeugdtheatervoorstellingen maken we een uitzondering voor ouders en kinderen uit één huishouden.

Ik ben verkouden en wil mijn ticket annuleren. Kan dat?
Bij Theater Kikker kan je één werkdag voor aanvang van de voorstelling kosteloos je ticket inwisselen voor een voucher. Bekijk onze volledige annuleringsregeling.

Een medewerker heeft mij geadviseerd om de voorstelling niet te bezoeken en ik ben naar huis gegaan. Wat gebeurt er met mijn ticket?
Wanneer een medewerker voor aanvang van de voorstelling ziet dat je verkoudheidsklachten hebt en je daarom vraagt de voorstelling niet te bezoeken, dan ruilen we je ticket om voor een voucher.

Algemeen

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet. Je kan je e-ticket ook aan de kassa van Theater Kikker laten uitprinten. Neem wel een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van jou zijn.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kan het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om je e-ticket te laten printen bij de kassa van Theater Kikker of om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
Je hebt anderhalf uur om je transactie te voltooien. Bij het overschrijden van deze tijd krijg je een foutmelding.

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen.
Bij een bestelling via onze website wordt automatisch een e-mail verstuurd met de link naar de e-tickets. Heb je een half uur na je bestelling nog geen mail ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in een spam-map terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kan je het beste contact opnemen met de kassa (030-2347100 – di-vr van 13u00-17u00) of mail naar: kassa@theaterkikker.nl.

Jeugdtheater
Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat. De theatermakers maken hun voorstelling speciaal voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd. Theater Kikker houdt zich aan deze adviesleeftijd. Je kan tijdens de voorstelling met je baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.

Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar kassa@theaterkikker.nl of bel 030-2347100 (di-vr van 13u00-17u00).

Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven Λ