terug <

tickets & contact


veelgestelde vragen


Coronavirus – Bezoek aan ons theater


Is Theater Kikker geopend?
Theater Kikker is tot en met 25 mei 2021 gesloten.

Welke maatregelen treft Theater Kikker om de gezondheid en veiligheid van bezoekers te waarborgen?
Theater Kikker heeft een aantal maatregelen getroffen en aanpassingen aan de ruimtes in het theater gedaan, waardoor we bezoekers op een leuke en veilige manier kunnen ontvangen. We hebben de capaciteit van onze zalen verlaagd en een looproute uitgezet waardoor bezoekers de nieuwe ingang van de zaal kunnen vinden en anderhalve meter afstand kunnen houden. We sturen iedere bezoeker voorafgaand aan de voorstelling een servicemail met daarin de belangrijkste aandachtspunten. Op onze website vind je een volledig overzicht van onze richtlijnen.  Heb je vragen over ons beleid? Mail dan naar info@theaterkikker.nl.

Is het dragen van een mondkapje binnen Theater Kikker verplicht?
Bezoekers vanaf 13 jaar dienen binnen Theater Kikker een mondkapje te dragen. Als je in onze theaterzaal plaats hebt genomen, mag je je mondkapje afdoen. Bij het verlaten van de zaal zet je deze weer op. Voor mensen die kunnen aantonen dat ze vanwege medische redenen geen mondkapje hoeven te dragen, maken we een uitzondering.

Hoe zit het met de luchtcirculatie in Theater Kikker?
De ventilatie in Theater Kikker blaast frisse lucht van buiten naar binnen. Gebruikte lucht van binnen wordt naar buiten afgevoerd. De binnenlucht wordt dus niet continu in het gebouw gecirculeerd. Uit een test is gebleken dat de luchtkwaliteit meer dan voldoende is voor de capaciteit die we nu in onze Grote Zaal aanhouden.

Ik ben verkouden en wil mijn ticket annuleren. Kan dat?
Bij Theater Kikker kan je één werkdag voor aanvang van de voorstelling kosteloos je ticket inwisselen voor een voucher. Bekijk onze volledige annuleringsregeling.

Een medewerker heeft mij geadviseerd om de voorstelling niet te bezoeken en ik ben naar huis gegaan. Wat gebeurt er met mijn ticket?
Wanneer een medewerker voor aanvang van de voorstelling ziet dat je verkoudheidsklachten hebt en je daarom vraagt de voorstelling niet te bezoeken, dan ruilen we je ticket om voor een voucher.

Coronavirus – Tickets van geannuleerde voorstelling

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een verplaatste voorstelling?
Zodra we meer informatie hebben over de nieuwe datum van een verplaatste voorstelling, ontvang je van ons bericht via e-mail. Ook ontvang je dan jouw nieuwe tickets met de juiste datum in jouw mailbox.

De voorstelling is verplaatst naar een andere datum, maar ik kan niet. Wat moet ik doen?
Jammer dat je de voorstelling niet me kan bezoeken. Stuur een mailtje naar kassa@theaterkikker.nl onder vermelding van jouw reserveringsnummer en wij kijken naar een oplossing.

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een afgelaste voorstelling?
We informeren je zo spoedig mogelijk over een afgelaste voorstelling. Bij voorstellingen die vóór 3 maart 2021 zouden plaatsvinden ontvang je van ons een een voucher, waarmee je tickets voor een andere voorstelling kunt kopen. De voucher is twee jaar geldig. Tickets voor voorstellingen die na 3 maart 2021 zouden plaatsvinden, zetten we niet meer automatisch om in een voucher, maar storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.

Wil je toch liever de kosten van jouw ticket(s) doneren aan ons theater of aan het theatergezelschap? Mail dan naar kassa@theaterkikker.nl onder vermelding van jouw reserveringsnummer.

Kan ik ook aan het theater doneren?
Draag je ons theater een warm hart toe? En wil je meer bijdragen? Met jouw donatiebijdrage help je ons theater, zodat we cultureel aanbod kunnen (blijven) aanbieden. Dit kan via onze website.

Algemeen

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet. Je kan je e-ticket ook aan de kassa van Theater Kikker laten uitprinten. Neem wel een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van jou zijn.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kan het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om je e-ticket te laten printen bij de kassa van Theater Kikker of om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
Je hebt anderhalf uur om je transactie te voltooien. Bij het overschrijden van deze tijd krijg je een foutmelding.

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen.
Bij een bestelling via onze website wordt automatisch een e-mail verstuurd met de link naar de e-tickets. Heb je een half uur na je bestelling nog geen mail ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in een spam-map terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kan je het beste contact opnemen met de kassa (030-2347100 – di-vr van 13u00-17u00) of mail naar: kassa@theaterkikker.nl.

Jeugdtheater

Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat. De theatermakers maken hun voorstelling speciaal voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd. Theater Kikker houdt zich aan deze adviesleeftijd. Je kan tijdens de voorstelling met je baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.

Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar kassa@theaterkikker.nl of bel 030-2347100 (di-vr van 13u00-17u00).

Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven Λ