terug <

tickets & contact


veelgestelde vragen


Nieuwe maatregelen coronavirus 14-10-2020
Wat zijn de gevolgen voor mijn voorstellingsbezoek van de 30 personen maatregel?
Door de nieuwe maatregelen mogen wij maximaal 30 personen (inclusief kinderen) toe te laten in onze theaterzaal.Hierdoor zijn wij genoodzaakt bij voorstellingen waarvoor meer tickets zijn gekocht, mensen af te zeggen. Op volgorde van binnenkomst van de bestellingen wordt bepaald wie wel en niet kunnen komen. Hierover ontvang je van ons bericht. Heb je kaarten die komen te vervallen, krijg je een voucher. Indien niet akkoord, mail naar kassa@theaterkikker.nl.
Is het dragen van een mondkapje binnen Theater Kikker verplicht?
Bezoekers vanaf 13 jaar dienen binnen Theater Kikker een mondkapje te dragen. Als je in onze theaterzaal plaats hebt genomen, mag je je mondkapje afdoen, Bij het verlaten van de zaal zet je deze weer op.

Welke maatregelen treft Theater Kikker om de gezondheid en veiligheid van bezoekers te waarborgen?
Theater Kikker heeft een aantal maatregelen getroffen en aanpassingen aan de ruimtes in het theater gedaan, waardoor we bezoekers op een leuke en veilige manier kunnen ontvangen. We hebben de capaciteit van onze zalen verlaagd en een looproute uitgezet waardoor bezoekers de nieuwe ingang van de zaal kunnen vinden en anderhalve meter afstand kunnen houden. We sturen iedere bezoeker voorafgaand aan de voorstelling een servicemail met daarin de belangrijkste aandachtspunten. Op onze website vind je een volledig overzicht van onze richtlijnen.  Heb je vragen over ons beleid? Mail dan naar info@theaterkikker.nl.

Hoe zit het met de luchtcirculatie in Theater Kikker?
De ventilatie in Theater Kikker blaast frisse lucht van buiten naar binnen. Gebruikte lucht van binnen wordt naar buiten afgevoerd. De binnenlucht wordt dus niet continu in het gebouw gecirculeerd. Uit een test is gebleken dat de luchtkwaliteit meer dan voldoende is voor de capaciteit die we nu in onze Grote Zaal aanhouden.

Ik ben verkouden en wil mijn ticket annuleren. Kan dat?
Bij Theater Kikker kan je één werkdag voor aanvang van de voorstelling kosteloos je ticket inwisselen voor een voucher. Bekijk onze volledige annuleringsregeling.

Een medewerker heeft mij geadviseerd om de voorstelling niet te bezoeken en ik ben naar huis gegaan. Wat gebeurt er met mijn ticket?
Wanneer een medewerker voor aanvang van de voorstelling ziet dat je verkoudheidsklachten hebt en je daarom vraagt de voorstelling niet te bezoeken, dan ruilen we je ticket om voor een voucher.

Algemeen

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet. Je kan je e-ticket ook aan de kassa van Theater Kikker laten uitprinten. Neem wel een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van jou zijn.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kan het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om je e-ticket te laten printen bij de kassa van Theater Kikker of om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
Je hebt anderhalf uur om je transactie te voltooien. Bij het overschrijden van deze tijd krijg je een foutmelding.

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen.
Bij een bestelling via onze website wordt automatisch een e-mail verstuurd met de link naar de e-tickets. Heb je een half uur na je bestelling nog geen mail ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in een spam-map terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kan je het beste contact opnemen met de kassa (030-2347100 – di-vr van 13u00-17u00) of mail naar: kassa@theaterkikker.nl.

Jeugdtheater
Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat. De theatermakers maken hun voorstelling speciaal voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd. Theater Kikker houdt zich aan deze adviesleeftijd. Je kan tijdens de voorstelling met je baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.

Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar kassa@theaterkikker.nl of bel 030-2347100 (di-vr van 13u00-17u00).

Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven Λ