terug <

tickets & contact


veelgestelde vragen


Coronavirus

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een voorstelling in de periode 12 maart t/m 31 mei?
Vanaf half mei informeren we onze bezoekers over de ticketregeling. Allereerst informeren we de bezoekers van voorstellingen die definitief geannuleerd zijn in deze periode. Zij ontvangen een mail met daarin een aantal keuzemogelijkheden, waarin we de regeling volgen van de actie ‘Bewaar je ticket, geniet later’.
Onze programmeur werkt hard om de meeste voorstellingen te verplaatsen naar een latere datum. Bezoekers van deze voorstellingen ontvangen pas later een keuzemogelijkheid.

Wanneer hoor ik meer over de ticketregeling voor de verplaatste voorstellingen?
Het is nog niet mogelijk om je te informeren welke voorstellingen exact verplaatst kunnen worden. Onze programmeur is daar volop mee bezig. De verplaatsingen hangen samen met de mogelijkheden van de theatergezelschappen zelf, andere theaters waar zij eveneens in de agenda staan en van de maatregelen van de overheid waar we aan dienen te voldoen. Zodra we hierover zekerheid hebben, informeren we je via het e-mailadres waarmee je jouw tickets hebt besteld. We vragen je nog even geduld.

Wat zijn de keuzemogelijkheden voor mijn ticket?
We bieden je drie keuzemogelijkheden aan:

  • Je kunt jouw ticket(s) inwisselen voor een voucher, waarmee je later een mooie, nieuwe voorstelling kunt boeken. Hiermee help je de hele theatersector, zowel de gezelschappen, de producenten als de theaters, en kan er weer gewerkt worden aan nieuwe voorstellingen in de toekomst. De voucher is een jaar geldig.
  • Je kunt er voor kiezen de waarde van jouw ticket(s) te doneren aan het theatergezelschap. We zorgen er voor dat jouw donatie op de juiste plek terecht komt.
  • Je kunt er voor kiezen dat wij de kosten van jouw ticket(s) aan u retourneren.

Kan ik ook aan het theater doneren?
Draag je ons theater een warm hart toe? En wil je meer bijdragen? Met jouw donatiebijdrage help je ons theater, zodat we cultureel aanbod kunnen (blijven) aanbieden. Dit kan via onze website.

Wanneer start de kaartverkoop voor het nieuwe seizoen?
Het is nog niet duidelijk wanneer we de kaartverkoop voor het nieuwe seizoen kunnen starten. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Dan kan je je abonneren op onze e-mailnieuwsbrief.

Wat gebeurt er met mijn tickets voor een voorstelling na 1 juni?
Ook sommige voorstellingen na 1 juni zijn inmiddels afgelast. Als op onze website bij de voorstelling ‘afgelast’ staat, ontvang je ook een e-mail van ons. Hierbij geldt ook dat we dit doen op volgorde van voorstellingen, te beginnen op 12 maart.

Algemeen

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet. Je kan je e-ticket ook aan de kassa van Theater Kikker laten uitprinten. Neem wel een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van jou zijn.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kan het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om je e-ticket te laten printen bij de kassa van Theater Kikker of om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
Je hebt anderhalf uur om je transactie te voltooien. Bij het overschrijden van deze tijd krijg je een foutmelding.

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen.
Bij een bestelling via onze website wordt automatisch een e-mail verstuurd met de link naar de e-tickets. Heb je een half uur na je bestelling nog geen mail ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in een spam-map terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kan je het beste contact opnemen met de kassa (030-2347100 – di-vr van 13u00-17u00) of mail naar: kassa@theaterkikker.nl.

Jeugdtheater
Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat. De theatermakers maken hun voorstelling speciaal voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd. Theater Kikker houdt zich aan deze adviesleeftijd. Je kan tijdens de voorstelling met je baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.

Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar kassa@theaterkikker.nl of bel 030-2347100 (di-vr van 13u00-17u00).

Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven Λ