Veelgestelde vragen

Klik in het onderstaande uitklapmenu op + om het antwoord op de vraag te zien.

Tickets

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen. Wat nu?

Bij een bestelling via onze website wordt automatisch een e-mail verstuurd met de link naar de e-tickets. Heb je een half uur na je bestelling nog geen mail ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in een spam-map terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kan je het beste contact opnemen met de kassa (030-2347100 - di-vr van 13u00-17u00) of mail naar: kassa@theaterkikker.nl.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt. Wat nu?

Een aantal dagen voorafagaand aan de voorstelling ontvang je van ons een servicemail met daarin de mogelijkheid om je tickets te downloaden. Ook kan je een overzicht van je bestellingen en tickets vinden in Mijn Account. Je kan je ticket ook laten printen bij de kassa van Theater Kikker of bij de ticketcontrole je e-ticket tonen op een smartphone.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?

Je hebt anderhalf uur om je transactie te voltooien. Bij het overschrijden van deze tijd krijg je een foutmelding.

De voorstelling is verplaatst naar een andere datum, maar ik kan niet. Wat moet ik doen?

Jammer dat je de voorstelling niet meer kan bezoeken. Stuur een mailtje naar kassa@theaterkikker.nl onder vermelding van jouw reserveringsnummer en wij kijken naar een oplossing.

Ik wil mijn ticket annuleren. Kan dat?

Tot uiterlijk één werkdag voor aanvang van de voorstelling is het mogelijk om je ticket, na aftrek van administratiekosten, om te ruilen voor een tegoedbon.. Bekijk onze volledige annuleringsregeling.

Kortingspassen

Is mijn We Are Public-pas geldig bij Theater Kikker?

Jouw We Are Public-pas is geldig bij een select aantal voorstellingen. Wil je weten tot welke voorstellingen je met je We Are Public-pas toegang krijgt? Kijk dan op de website van We Are Public.

Is Theater Kikker aangesloten bij de Podiumpas?

Theater Kikker is één van de theaters waar je met een Podiumpas onbeperkt toegang tot voorstellingen krijgt. Je kunt 30 dagen voorafgaand aan de voorstelling die je wilt bezoeken een ticket reserveren. Heb je vragen over de Podiumpas? Kijk dan op podiumpas.nl.

Over ons theater

Kan ik zelf kiezen waar ik wil zitten?

Bij het bestellen van je tickets kan je geen zitplaats kiezen. Heb je voorkeur voor een bepaalde plaats? Kom dan op tijd naar de voorstelling. Wil je op een specifieke plaats in de zaal zitten vanwege een beperking? Laat het ons weten door te bellen naar 030-2347100 of te mailen naar kassa@theaterkikker.nl.

Mag ik na aanvang van de voorstelling nog de theaterzaal in?

Omdat we de spelers en andere bezoekers niet willen storen, is het niet mogelijk om na aanvang van de voorstelling toegang tot de zaal te krijgen.

Is Theater Kikker toegankelijk voor mensen met een beperking?

Ons theater is toegankelijk voor rolstoelgebruikers, mensen met een auditieve beperking en mensen met een visuele beperking. Kijk voor meer informatie op onze pagina over toegankelijkheid.

Hoe zit het met de luchtcirculatie in Theater Kikker?

De ventilatie in Theater Kikker blaast frisse lucht van buiten naar binnen. Gebruikte lucht van binnen wordt naar buiten afgevoerd. De binnenlucht wordt dus niet continu in het gebouw gecirculeerd. Uit een test is gebleken dat de luchtkwaliteit meer dan voldoende is.

Jeugdtheater

Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de jeugdvoorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?

We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat. De theatermakers maken hun voorstelling speciaal voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd. Theater Kikker houdt zich aan deze adviesleeftijd. Je kan tijdens de voorstelling met je baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.

Een andere vraag?

Wanneer het antwoord op jouw vraag niet op deze pagina staat, kun je bellen naar 030-2319666 (tijdens kantooruren) of mailen naar info@theaterkikker.nl.