nieuw kaartverkoopsysteem


 

 

Sinds 20 december 2017 hebben we een nieuwe, aangepaste versie van ons kaartverkoopsysteem.

Wat is er veranderd?
Als je tickets bestelt hoef je niet meer eerst in te loggen. Aan het eind van het bestellen vul je je e-mailadres in en vragen we je om je adresgegevens in te vullen of aan te passen.
Het inzien en aanpassen van je eigen gegevens kan verder alleen nog via een link die we je toesturen in de bevestigingsmail van je bestelling en niet meer via de website. Een adreswijziging kan je natuurlijk ook mailen naar: kassa@theaterkikker.nl.

KikkerPassePartout of HKU Theaterpas
Heb je een KikkerPassePartout of HKU Theaterpas? Bij het kopen van de tickets wordt je gevraagd het aantal tickets in te vullen. Als je hier een ticket met ‘KikkerPassePartout’ of ‘HKU THTRPS’ selecteert vragen we je om je persoonlijke code in te vullen. Bij nieuwe passen (aangeschaft na 20 december 2017) staat je persoonlijke code op de pas vermeld. Alle andere passe-partouthouders en klanten met een HKU Theaterpas krijgen hun persoonlijke code per e-mail toegestuurd. Heb je deze code op donderdag 21 december nog niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar kassa@theaterkikker.nl.

Nieuw: Wallet tickets
In plaats van bij de zaaldeur de streepjescode van je ticket op je telefoon te scannen, kan je nu je ticket op je telefoon downloaden als Wallet ticket. Het scannen van de tickets bij de zaaldeur gaat hierdoor een stuk sneller. Hoe kan je een Wallet ticket downloaden? Zorg ervoor dat de app Wallet op je smartphone staat (meestal standaard op je telefoon) en open de e-mail met de tickets op je smartphone. Klik vervolgens onder de tekst ‘Download je e-tickets op je smartphone’ op de link van het ticket en het ticket wordt geladen in de app. Bij de zaaldeur kan je het ticket in de app tonen zodat wij het ticket kunnen scannen.
Je ticket printen kan natuurlijk ook nog steeds. En heb je nog een ticket met de streepjescode? Geen probleem, ook deze werkt nog.

Heb je nog vragen over de veranderingen in ons kaartverkoopsysteem of loop je ergens tegenaan? Wij horen het graag. Je kan ons bereiken op tel. 030-2347100 (di-vr van 13u00-17u00) of kassa@theaterkikker.nl.


terug naar boven Λ